Monday, April 2, 2018

بهترین هتلها و مهمانپذیرهای بانکوک



1. هتل سلیل (The Salil Hotel)
هتل سلیل یکی از مدرنترین هتلهای شهر بانکوک است که به سبب ترکیب طراحی مدرن و ویکتوریایی خود بازدیدکنندگان و مهمانان خود را را به هیجان می آورد. اتا­های زیبا و خدمات منحصر به فرد هتل سلیل یکی از دلایل عمده ای است که آژانسهای مسافرتی آن را به عنوان یک اقامتگاه مناسب به گردشگران معرفی میکنند. به هر حال این هتل 5 ستاره بانکوک یکی از بهترین اقامتگاه­هایی است که در پایتخت تایلند میتوانند میزبان شما باشد.

2. مهمان پذیر مانکی نپ (Monkey Nap Hostel)
دوست دارید که تور مسافرتی خود را همراه با دوستان نزدیک خود برگزار کنید و در همه لحظات نهایت لذت را از سفر خود ببرید؟ مهمانپذیر مانکی نپ در تانگلور بانکوک امکان آن را فراهم کرده است تا در یک محیط کاملا دوستانه و اجتماعی میزبان شما و دوستانتان باشد. این مهمانپذیر اقتصادی یکی از بهترین جاهایی است که در 
تور تایلند خود میتوانید در آن اقامت داشته باشید، در کنار دوستانتان لحظات خوشی را تجربه کنید و ساعات مختلفی را به گفتگو با سایر گردشگرانی که از کشورهای مختلف به تایلند سفر کرده­اند بگذرانید.

3. هتل آستر 9 هاوس (Aster 9 House Hotel)
این هتل کوچک شاید از نظر لوکس بودن و تجمل به پای هتلهای بسیار مجلل بانکوک نرسد، اما در عوض به علت فراهم آوردن یک محیط کاملا دوستانه، مدرن، خصوصی و زیبا برای گردشگرانی که به تور تایلند می آیند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. درون این هتل و در اتاقهای آن شما شاهد یک فضای زیبا و بی نهایت راحت هستید که در تمام ساعات شبانه روز اقامت آرام و دلنشینی را برای مهمانان خود فراهم میکند. در فضای بیرونی هتل نیز  به یاری باغ زیبایی که در آن قرار دارد با یک محیط بسیار شاد و دلنشین مواجه هستید که لحظاتی بسیار جذاب را برای مهمانان فراهم میکند. علاوه بر این با اقامت در این هتل فرصت آن را خواهید داشت تا از منظره زیبا و شگفت انگیز شهر بانکوک نهایت لذت را ببرید.
4. هتل و اقامتگاه کابوچون (Cabochon Hotel and Residence)
اقامتگاه­هایی که در شهر بانکوک وجود دارد برای فراهم کردن یک محیط آرام و دلنشین برای گردشگران خارجی رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. با این وجود هتل و اقامتگاه کابوچون همچنان در ردیف بهترینهای این شهر قرار دارد. طراحی کلاسیک این هتل که به دوران استعمار باز میگردد، زیباییهای خیره کننده شرقی، راحتی و آرامش زیاد و همچنین امکانات مدرنی نظیر سالن ورزشی باعث شده اند که این هتل در میان فهرست ما قرار گیرد. علاوه بر این نباید از طراحی دکور و تزیینات داخلی هتل که مربوط به دهه 1920 میلادی است چشم پوشی کرد. اگر در تور تایلند خود این هتل را برای اقامت برگزیدید شاهد زیباترین اتاقهای موجود در شهر بانکوک خواهید بود که در کنار یک باغ بی نهایت زیبا فضایی دلنشین و آرام را برای گردشگران خارجی فراهم کرده اند. با اقامت در اینجا همچنین فرصت آن را خواهید داشت که از استخر زیبای آن که در بالای سقف هتل ساخته شده است برای شنا و استراحت استفاده کنید. ضمن اینکه نباید فراموش کنید که با اقامت در این هتل فرصت آن را خواهید داشت تا از حمل و نقل اختصاصی و ارزان قیمت این هتل که تمام شهر بانکوک و جاذبه های گردشگری آن را پوشش میدهد استفاده کنید.
5. هتل سامرست سوخومویت تانگلور (Somerset Sukhumvit Thonglor Hotel)
اگر موقعیت منحصر به فرد هتل سامرست سوخومویت تانگلور را به کنار بگذاریم، باید بگوییم که این هتل از نظر طراحی مدرن خود کاملا خیره کننده است. اتاقهای این هتل کاملا خاص و ویژه هستند و کل ساختمان هتل فراهم کننده امکاناتی است که تمام نیازهای شما را در تور لحظه آخری تایلند فراهم میکند. از جمله امکانات این هتل می­توان به باشگاه اختصاصی، اتاقهای بخار و سونا، اتاق جلسه برای مسافرانی که دوست دارند در هنگام تور تایلند خود فعالیتهای تجاری را نیز دنبال کنند و البته یک اتاق بازی بزرگ و مناسب برای کودکان اشاره کرد. اما نباید جواهر امکانات این هتل را فراموش کرد. این هتل دارای یکی از خیره کننده ترین استخر­های شنای بانکوک است که بر روی سقف آن قرار دارد و با دیواره های شیشه­ای آبی رنگ حفاظت میشود. با اقامت در این هتل شما فرصت آن را خواهید یافت که در یکی از لوکس ترین استخرهای شنای رو باز تایلند شنا کنید، از هیجان آب تنی در استخری با دیواره های شیشه ای نهایت لذت را ببرید و همزمان با شنای خود در این استخر زیبا به تماشای منظره شگفت انگیز شهر بانکوک بپردازید.

No comments:

Post a Comment