Monday, March 26, 2018

بهترین مکانهای شهر دبی برای گذراندن تعطیلات




شهر دبی همیشه به خاطر جشنواره های متعدد زمستانی و بهاری از شهرت جهانی برخوردار بوده است. زیبایی های این شهر باعث شده است که بسیاری از آژانس های مسافرتی این شهر را در فهرست بهترین مقاصد گردشگری جهان قرار دهند و گردشگران را دعوت کنند تا در تعطیلات یکی از تورهای دبی را انتخاب کنند. با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو داریم قصد داریم تا تعدادی از زیباترین مکانهای شهر دبی را که برای گذراندن شبهای تعطیلات بسیار مناسب هستند به شما معرفی کنیم.
1. ساحل سانست (Sunset Beach)
همه سواحل عمومی شهر دبی برای گشت و گذار گردشگران مناسب هستند، به خصوص اگر در شب سال نو میلادی در این شهر اقامت داشته باشید میتوانید از این جاذبه های گردشگری برای تماشای آتش بازیها استفاده کنید. به احتمال یکی از بهترین چشم اندازهای شهر را میتوانید از ساحل سانست ببینید که درست در سمت راست یکی از نمادین ترین هتلهای دبی، برج العرب، قرار گرفته است. این هتل هفت ستاره جهان هر ساله میزبان یکی از زیباترین آتشبازی های این شهر است و ساحل سانست در این شب از سال به بهترین جاذبه گردشگری دبی تبدیل می شود. البته زیباییهای این ساحل منحصر به فرد به شب سال نو میلادی محدود نمیشود، در ابتدای تعطیلات نوروزی و درست در زمانی که هوا هنوز به سمت گرمی نرفته است این ساحل رویایی ترین شبها را برای گردشگرانی فراهم میکند که با تور دبی به اینجا آمده اند و قصد دارند از جاذبه های گردشگری این شهر نهایت لذت را ببرند.
2. ساحل الصفوح (Al Sufouh Beach)
برج العرب و جزیره نخل جمیرا به سبب آتش بازیهایی که برگزار میکنند بسیار مشهور هستند. در این میان یک نقطه است که به جاذبه گردشگری این شب های به خصوص تبدیل می شود: ساحل الصفوح. این ساحل زیبا درست در میان این دو جاذبه گردشگری مهم دبی قرار دارد و در مناسبت های رسمی که شهر دبی میزبان آتش بازیهای زیبا میشود به محلی مناسب برای شب گردی و شب نشینی های گردشگران میگردد. این ساحل زیبا به عنوان یک ساحل عمومی بر روی همه باز است و گردشگران میتوانند در طول شب به قدم زدن در ساحل زیبای آن بپردازند، از زیبایی های شب های دبی نهایت استفاده را بکنند و در نهایت برای استراحت به هتل محل اقامت خویش باز گردند.

3. سوق البهار (Souk Al Bahar)

بدون شک بهترین مکان برای تماشای زیبایی های شبانه برج خلیفه و آتش بازیهای مناسبتی آن سوق البهار می باشد. سوق البهار درست در کنار دبی مال قرار دارد. این منطقه در مرکز شهر دبی قرار دارد و دورادور آن را برجهای بسیار بلندی احاطه کرده اند که در هنگام با نورپردازیهای خیره کننده خویش شرکت کنندگان در هر تور مسافرتی را به تحسین وادار می کنند.
4. زعبیل سرای جمیرا (Jumeireh Zabeel Saray)
این مکان یک محل بسیار مناسب برای تماشای زیبایی های شبانه و جاذبه های گردشگری جزیره نخل جمیرا می باشد. زعبیل سرای جمیرا یک هتل بسیار مجلل است که علاوه بر مسافرانی که در آن اقامت دارد در طول تعطیلات میزان صدها گردشگری است که برای استفاده از جاذبه های گردشگری شبانه وارد این جزیره میشوند. اگر به دنبال یک مکان بسیار زیبا برای قدم زدن و سپری کردن شبهای خود در تور دبی میگردید به شما توصیه میکنیم این جزیره زیبا را هرگز از دست ندهید.

No comments:

Post a Comment